Nieuws

7/17/2019
GPI behaald
Ook het certificaat voor de 'Generieke Poort Instr ...
Lees meer »



7/12/2017
VCA-VOL gediplomeerd
VCA VOL diploma6 December 2017 is het VCA VOL dipl ...
Lees meer »



Bekijk meer nieuws items

share-linkedIn

Management: Interim-management/lijnmanagement

  • 2016: Adjunct teamhoofd Projecten a.i. bij Centraal Orgaan opvang Asielzoekers, Centraal Bureau Rijswijk. Sturing geven aan team projectleiders exploitatie en opzichters. Na reorganisatie in september 2016 Senior Management Ondersteuner.
  • november 2013 - januari 2016: Teamchef huisvesting a.i. bij de Politie, Facilitaire Services, Eenheid Den Haag. Verantwoordelijk voor 350.000 m2 GBO gebouwen. Aansturen van 17 medewerkers. Jaarbegroting planmatig onderhoud: 5,3 miljoen Euro.
  • april 2013 - januari 2014: Senior medewerker vastgoed a.i. bij de gemeente Gouda. Met name het implementeren van een nieuwe meerjarenonderhoudsplanning en duurzaamheidsmaatregelen. 
  • 2012-2013: Senior medewerker bedrijfsbureau a.i. bij Provides te IJsselstein. Met name vormgeven van ketensamenwerking in het mutatieonderhoud en diverse ondersteunende dienstverlening naar afdeling Vastgoedbeheer en Vastgoedontwikkeling. 
  • 2011-2012: Hoofd Vastgoedbeheer bij Seyster Veste te Zeist. Leiding geven aan 4 medewerkers: 3 met technische achtergrond, 1 met administratieve achtergrond 
  • 2010-2011: Hoofd Vastgoedbeheer a.i. bij 's Heeren Loo Amersfoort. Werkgebied: geheel Nederland. Interim-management.  Leiding geven aan 8 medewerkers: 5 met technische achtergrond, 3 met administratieve achtergrond.
  • 2009: Projectleider planmatig onderhoud a.i. bij Woonzorg Nederland. Werkgebied: van Maassluis tot en met Den Helder.
  • 2008-2009: Manager Projecten a.i. bij Centrada wonen in Lelystad. Leiding geven aan 17 medewerkers: 6 projectopzichters (3 intern, 3 extern), 4 junior projectleiders, 5 projectleiders (2 intern, 3 extern) en 2 senior projectleiders. Interim-management
  • 2007-2008: Technisch Manager a.i. bij Ymere in Amsterdam, bedrijfsonderdeel Markten. Leiding geven aan 3 medewerkers: 2 projectbegeleiders en 1 projectmedewerker portefeuilles. Ondersteunend naar 4 vastgoedportefeuilles. Interim-management
  • 2005-2007: Hoofd Technisch Facilitaire Dienst bij Patrimonium woonstichting in Veenendaal. Middenkaderfunctie. Leiding geven aan 11 medewerkers: 3 projectleiders, 3 opzichters, 1 technisch administratief medewerker, 2 werkvoorbereiders/Vve-beheerders techniek en 2 werkvoorbereiders. Verantwoordelijk voor het planmatig en projectmatig onderhoud van het bezit, ruim 6000 eenheden. Management.
  • 2003-2005:  Manager bouwzaken bij Woningstichting Dudok in Hilversum. MT-lid. Leiding geven aan 3 medewerkers: werkvoorbereiders en opzichter. Verantwoordelijk voor het onderhoud van het bezit (2000 eenheden) en diverse onderhoudsprojecten. Lid van bouwteams in het kader van de fusie met Patio – thuis in wonen.
  • 1999-2002: Interim teamleider bij Woningbouwvereniging Spinoza in Rijnsburg. Leiding geven aan 8 medewerkers: 3 opzichters en 5 vaklieden. Verantwoordelijk voor onderhoud aan het bezit. Interim-management
  • 1999-2002: Productgroepcoördinator van 2 prductgroepen (bouwkundig medewerkers en projectleiders) bij Interlink in Baarn en Harderwijk. Totaal 12 medewerkers.
  • 1995-1999: Coördinator bedrijfsbureau en hoofd onderhoud bij Stichting Woningbedrijf Uithoorn in Uithoorn. Leiding geven aan 12 medewerkers: 3 opzichters, 2 bouwkundig medewerkers, 3 huismeesters en 4 vaklieden. Als hoofd verantwoordelijk voor het onderhoud aan het totale bezit (4500 eenheden).
  • 1992-1993: Coördinator technische dienst bij Woningstichting Leusden in Leusden. Leiding geven aan 2 medewerkers: 1 opzichter en 1 administratief medewerkster. Verantwoordelijk voor het onderhoud aan het bezit (1700 eenheden). Veel instrumentarium opgezet.
  • 1991-1992: Procesleider gebouwen regio Amersfoort bij NV Nederlandse Spoorwegen in Utrecht/Amersfoort. Leiding geven aan 2 medewerkers: technisch assistenten. Verantwoordelijk voor onderhoud aan alle gebouwen van NS in de regio Amersfoort

terug

Kooijman Advies en Interim b.v.
Keerkade 45, 3831 SN Leusden
T 06-10135448
E info@kooijman-interim.nl
KvK 3212 3265

Documenten
Open een document door op het Adobe-symbool te klikken
lees meer »
Kooijman horses & more
Aanpassing doelstelling bedrijf
lees meer »
Links
Hier vind u links naar onze partners / referenties...
lees meer »